CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 4 June 2012

TESTIMONI PREMIUM BEUTIFUL

DULU DAN KINI

* DULU : Saya selalu rasa sakit di bahagian tapak kaki apabila memijak (terutamanya waktu bangun dari tidur)

* KINI   : Rasa sakit itu dah hilang dgn tiba-tiba  :)


* DULU : Saya akan rasa macam nak "putus nyawa" bila saya naik tangga..< office saya di tingkat 3, rumah pun di tingkat 3> saya akan selalu buat "pit stop" sebelum sampai ke destinasi yang dituju..

* KINI  : Saya tak rasa macam tu lagi..siap boleh berlari lagi bila naik tangga :)


* DULU : Saya x boleh pakai high heel dengan durasi yang lama.. Saya akan sakit kaki.. Ini mungkin disebabkan oleh badan saya yang mengembang..** walaupun saya suka pakai high heel sbb saya sangat kurang ketinggian**

* KINI  : Saya boleh pakai high heel dan memakainya setiap hari :)


* DULU : Saya sukar membuang "sisa-sisa yang x diperlukan dlm badan" ataupun dgn erti kata lain "sembelit"

* KINI   : Setiap pagi saya akan membuang 'sisa-sisa yang x diperlukan dlm badan" hehe :)


* DULU : 2007 = 24 >>> 2009 = 26 >>> 2010 = 28 

* KINI  :  May 2011 = 26 :)


* DULU : 2007 = 40kg >>> 2009 = 53kg >>> 2010 = 60++kg  

* KINI  :  May 2011 = 55kg :)


* DULU : Saya perlu mengambil sejenis pil untuk melegakan rasa sakit di bahagian dada..saya mempunyai habit untuk skip waktu makan saya(keinginan utk diet) dan ini menyebabkan  perut saya sentiasa masuk angin dan angin itu terkumpul di bahagian dada dan tidak boleh dikeluarkan.pil itu perlu sentiasa ada bersama saya bila-bila waktu.

* KINI  : Pil itu tiada bersama saya lagi..senang cerita, sy x perlukan pil itu lagi :)


* sepanjang 2 minggu saya HANYA menggunakan PREMIUM BEAUTIFUL secara eksklusif, inilah perubahan yang saya sedari*

No comments:

Post a Comment