CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 15 September 2012

MENGUBAH MASA DEPAN

setiap kali singgah di blog kak  mai(CDM Maisarah).. aku memang rasa teruja dengan kejayaan dan perubahan yang telah kak alami..Setiap  kali tu jugak semangat aku berkobar2 untuk merubah kehidupan aku sekeluarga..aku tak mau dipandang sebelah mata..aku tak sanggup biar anak2 aku hidup susah..tapi kenapa aku masih belum mampu berjaya seperti mereka.. kak hanis jugak berjaya dengan usaha dia sendiri..
mungkin aku belum cukup kuat seperti mereka..belum punya semangat sperti mereka...tapi aku berusaha dan mencuba segala yang aku mampu..sepenuh hatiku..untuk menjadi seorang yang berjasa pada keluarga dan masyarakat..tapi belum nampak hasilnya..mungkin belum tiba masanya..setiap yan berlaku..ada hikmahnya..
semoga aku akan terus diberi kekuatan untuk mengharungi kehidupan ini..

No comments:

Post a Comment