CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 17 October 2012

premium beutiful

setiap rasa tertekan..downn..stress blog  kak mai / CDM mai la yg jdi tempat untuk aku naikkan balik semangat aku ni..bila jalan kat blog dia..tgk pic yng cantik2 ..kata semangat..aku jdi bersemangat ja..rasa nk jdi mcm kak mai..seorang yg sgt berjaya..berjaya dalam bidangnya..seronok tgk dia dapat bahagiakan anak2nya..keluarga..kawan2..

naluri dan kehendak seseorang sgt berbeza..aku amat berharap..aku dapat jadi yg terbaik..dapat mmemberi segala kemewahan..memberi ilmu kpd anak2 dan keluarga..tapi entah dimana silapnya..aku masih disni..ditahap yg lama..

berharap satu hari nnti aku dapat berjaya seperti mereka juga..

tengah plan nk beli mesin jahit la..tapi taktau mesin apa yg best..harap adala yg dapat bg bantuan..katmana nak beli..kat mana nk dapatkan kain2 yg best untuk buat curtain or cadar...teringin nak jahit sendiri..

2 comments: