CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 17 April 2013

hidayahmu.. Ya Allah..

salam..
makin aku cuba menjadi seorang anak,,umi,, isteri n muslimah yang terbaik..makin aku diuji...makin aku dicaci..makin aku dicerca..makin aku dihina..setiap kali aku cuba memperbaiki segala kekurangan aku..semakin aku mencari redhaNya..semakin aku muhasabah segala dosa2 ku..semakin aku cuba dekatiNya...semakin aku cuba mencari jalan dan ruang untuk aku berubah..semakin tinggi dugaan dan ujiannya..makin aku rasa disisihkan..makin aku dijauhkan..semakin aku dilepaskan..
mak abah..ampunkan dosa cheq andai cheq sakitkan hati mak abah..andai cheq dah kecewakan mak abah..ampun segala kekurangan dan kelemahan cheq..
adik wan..wani..mirah..ampunkan kak...andai kak long buat semua orang kecewa..

aku cuba menjadi seperti mana yang di inginkan..aku cuba menjadi seperti yang direncanakan..aku di uji lagi..sejujurnya aku tak mampu lagi hanrungi semua ini..tanpa kehadiran insan2 yang aku sayangi..
aku lemah..saat semua menjauhkan diri dari  aku..aku cuba bangun kembali..ternyata aku tak mampu tanpa kehadiran mereka..tanpa semangat mereka..aku seolah2 dibuang jauh...

Ya Allah..berilah aku kekuatan..

No comments:

Post a Comment